A nagykurzus elvégzéséhez szükséges idő: kb. 3 hét / 2-3 óra hetente (1 óra 52 perc videó; 8 fejezet; 54 lecke; 1 letölthető munkafüzet).
A kurzus ára:
49.900 Ft
Oktatóid lesznek:
Résztvevőink értékelése a kurzusról
hatékonyan megoldani a konfliktusokat a munkahelyen és a magánéletben
eredményesen és magabiztosan képviselni az érdekeidet
az empatikus meghallgatással együttműködésre ösztönözni másokat
Ez a konfliktuskezelési kurzus abban segít, hogy jobban kezeld a mindennapi vitákat, konfliktusokat, és hatékonyabban kommunikálj. A tananyag Thomas Gordon módszerére épül, és olyan technikákat tanít, mint a konstruktív konfrontálás, azaz az „én-üzenetek” használata, valamint az empatikus meghallgatás. A résztvevők megtanulják, hogyan mondják el világosan, mire van szükségük, miközben tiszteletben tartják mások véleményét is. Az empatikus meghallgatás segítségével jobb kapcsolatokat építhetnek, és könnyebben érhetnek el közös megoldásokat. A kurzus során gyakorlati példák és feladatok segítenek a tanultak elsajátításában. A képzés végére magabiztosan tudsz majd kezelni konfliktusokat a munkahelyen és otthon is. A kurzus különösen hasznos vezetőknek, akik szeretnék erősíteni a csapaton belüli bizalmat, és hatékonyabban kezelni a munkahelyi konfliktusokat. Munkatársként pedig abban segít, hogy magabiztosabban képviseld a saját álláspontodat, miközben másokkal is gördülékenyebben tudsz együttműködni.
Hogyan használd a felületet?
Üdvözlünk a képzésen!
Hogyan használhatom ezt a programot?
Mi fán terem a konfliktus, és hogy kerül ide az asszertív kommunikáció?
Kapcsolataim
Saját célom
Dolgozni szeretnék ezekkel az esetekkel
Konfliktuskezelési térkép - hol vagy most és hova tartasz?
Öndiagnózis
Saját célom pontosítása
Kié a probléma?
A viselkedés-képernyő modell
A viselkedés definiálása - adat és értelmezés szétválasztása
Gyakorlás - Kié a probléma?
Összefoglalás
Amikor nekem van problémám - konstruktív konfrontálás
Mostani válaszaink - és ezek értékelése
Az Én-üzenet modell
Gyakorlás I. - Első próbálkozás
Gyakorlás I. - Ellenőrzés
Mire figyeljek az Én-üzeneteknél?
Gyakorlás II. - Alkalmazás saját példán
Összefoglaló gondolatok
Amikor a másiknak van problémája
Értő figyelem modell
Gyakorlás I. - A jó és a rossz megoldások
Gyakorlás II. - Alkalmazás saját példán
Összefoglaló gondolatok
Amikor nincs probléma
Pozitív Én-üzenet modell
Gyakorlás - Első próbálkozás
Összefoglaló gondolatok
Hogyan működik ez a való életben?
Az eszközváltás modell
Gyakorlás szimulált helyzetekben
Amikor nem működik az Én-üzenet
Problémamegoldás érdekek konfliktusa esetén
Problémakezelés értékütközés esetén
Gyakorlás - Beszélgetésterv egy saját konfliktus kapcsán
Tanulságok
Lezárás
Szakmai ajánló: könyvek, cikkek, videók
A kurzus értékelése
Tanulj velünk legközelebb is!
A tökéletes ajándékot keresed? Válaszd Minikurzus ajándékkártyánkat, amelyet bármelyik flow4learning minikurzusunkra felhasználhat az ajándékozott, vagy vásárold meg a Nagy kurzus ajándékkártyát!
A legnépszerűbb kurzusainkat csomagoltuk neked össze,
hogy a lehető leghatékonyabban fejlődhess. Mindezt
kedvezményesen – hogy ne maradj le a tudásról, ami többé tesz.
Számodra is fontos a folyamatos önfejlesztés? Csatlakozz, és elsőként értesítünk legfrissebb kurzusainkról, akcióinkról, ingyenes anyagainkról, online rendezvényeinkről, sőt, időnként kuponokat is találhatsz a postafiókodban. Semmi spam – csak flow4learning-minőség.
Az üzleti életben 2003 óta dolgozom, oktatóként részt vettem több egyetemi képzésben is (SOTE Mentálhigiéné és szervezetfejlesztési képzés, BGE Business Coach képzés). Oktatóvideókat, online képzéseket 2017 óta készítek önismereti, kommunikációs és vezetői témákban, egyre nagyobb lelkesedéssel, ahogy látom ezek eredményességét és hatékonyságát.
Szervezetek, akikkel együtt dolgoztam: MOL, Raiffeisen Bank, Egis, Market, Telenor, Sanofi, K&H Bank, Szállás.hu, Lightware, Diageo, Bonafarm, Signal, Thermo-Fisher, Magyar Telekom, BAT, Vodafone, Philip Morris, Roche, Nestlé, Wizzair, KLM, Siemens, Avis
Pszichológus vagyok, a Flow Magyarország partnere és tanácsadója, közel 20 éve foglalkozom egyének és szervezetek fejlesztésével. Célom, hogy az emberek megismerjék magukat és egymást, könnyebben tudjanak kommunikálni egymással és többet hozzanak ki magukból.
Fő szakterületeim az MBTI alapú önismeret és emberismeret, az asszertív kommunikáció és konfliktuskezelés, illetve friss és tapasztalt vezetők képzése, fejlesztése.
Az üzleti életben 2003 óta dolgozom, oktatóként részt vettem több egyetemi képzésben is (SOTE Mentálhigiéné és szervezetfejlesztési képzés, BGE Business Coach képzés). Oktatóvideókat, online képzéseket 2017 óta készítek önismereti, kommunikációs és vezetői témákban, egyre nagyobb lelkesedéssel, ahogy látom ezek eredményességét és hatékonyságát.
Szervezetek, akikkel együtt dolgoztam: MOL, Raiffeisen Bank, Egis, Market, Telenor, Sanofi, K&H Bank, Szállás.hu, Lightware, Diageo, Bonafarm, Signal, Thermo-Fisher, Magyar Telekom, BAT, Vodafone, Philip Morris, Roche, Nestlé, Wizzair, KLM, Siemens, Avis.
Pszichológus vagyok, a Flow Magyarország partnere és tanácsadója, közel 20 éve foglalkozom egyének és szervezetek fejlesztésével. Célom, hogy az emberek megismerjék magukat és egymást, könnyebben tudjanak kommunikálni egymással és többet hozzanak ki magukból.
Fő szakterületeim az MBTI alapú önismeret és emberismeret, az asszertív kommunikáció és konfliktuskezelés, illetve friss és tapasztalt vezetők képzése, fejlesztése.